DOUA ALTERNATIVE SI O MULTIME DE POSIBILITATI
ROOFTOP
- Amplasate pe terasele cladirilor, rooftop-urile lumineaza orizontul orasului cladind prestigiul si notorietatea brandurilor in campanii pe termen lung. Le sunt caracteristice:
- vizibilitatea extraordinara;
- timpul de expunere exceptional;
- creativitatea, inovatia si tehnologia, care expun mesajul publicitar si intaresc identitatea si notorietatea brandului;
- integrarea unica a brandului in peisajul urban.
MESH
- Pentru a maximiza impactul publicitar, mesh-urile amplasate pe fatadele cladirilor reprezinta solutia ideala. Vor dinamiza si impulsiona orice campanie publicitara (lansare de produs, promotii, evenimente, directionare). Acestor tipuri de suport le sunt caracteristice:
- dimensiunile impresionante, in afara standardelor;
- vizibilitate exceptionala;
- impactul in timp real in spatiul urban;
- proximitatea fata de audienta.
BACKLIT / FRONTLIT SKYSIGN
Amplasate tot pe terasele cladirilor, backlit / frontlit skysigns sunt suporturi spectaculare pe care le-am creat pentru a raspunde si nevoilor de scurta durata a brandurilor. Acestea eficientizeaza bugetul clientilor, dar ofera si flexibilitate si rapiditate in implementarea campaniilor. In plus, suprafata de expunere extinsa permite clientilor sa desfasoare atat campanii de brand awareness, cat si campanii de produs.
LED WALLSCAPE
Ne-am asumat rolul de trend setter in piata romaneasca de outdooor spectacular, drept care am transformat un suport outdoor clasic intr-un suport de outdoor spectacular. Casetele luminoase de dimensiuni spectaculoase amplasate pe fatadele cladirilor reprezinta nu numai un suport premium datorita amplasarii si calitatii afisarii si iluminarii, ci si o oportunitate pentru implementarea unor proiecte speciale.
TREI CATEGORII DE LOCATII CREATE PENTRU A SATISFACE NEVOILE SPECIFICE BRANDURILOR
POWER
Locatii situate pe rute cu trafic intens si in hotspot-uri dinamice asigurand un numar vast de contacte
EMOTION
Locatii cu inalta valoare simbolica, istorica si culturala, cu un puternic potential de implicare a publicului.
ICONIC
Repere urbane exceptionale si unice care combina caracteristicile celorlalte doua tipuri de locatii, POWER si EMOTION.
INOVATIA – PE AGENDA ZILNICA A COMPANIEI NOASTRE
In publicitatea outdoor, performanta si efectul unei campanii depind atat de locatie, cat si de continutul imagistic si textual al mesajului publicitar, precum si de tehnologia folosita pentru transmiterea acestuia..
Pentru a maximiza implicarea publicului, experienta emotionala a acestuia si efectul surpriza asupra lui, noi am integrat cele doua campuri ale inovatiei si expertizei in centrul propunerii noastre de valoare:
– arta stradala;
– proiecte speciale;
Arta stradala: o provocare urbana
Creatiile originale ale publicitarilor, artistilor si arhitectilor sunt antidotul perfect impotriva stresului si caracterului, uneori, anost al metropolei postmoderne.
Oferim brandurilor noi posibilitati in ceea ce priveste pozitionarea si awarness-ul indraznind sa fim diferiti.
Integrand arta urbana in campaniile publicitare, brandurile devin inovatoare si actori principali ai schimbarii in cadrul pietei nationale si chiar, globale.
Outdoor-ul spectacular, proiectele speciale si comunicarea inovativa de brand
Cateva recomandari:
- dati campaniilor un impact “nemaivazut inainte”;
- folositi suporturile outdoor-ului spectacular pentru a crea un dialog fara precedent cu publicul tinta;
- dati brandului un rol in oras prin pozitionarea ca punct de interes, furnizor de informatie sau ca un mijloc de divertisment.